dimarts, 30 de desembre del 2008

T'ofereixo 5 hores de consultoria, de franc

¬¬¬¬¬

No faig webs. Però t'ofereixo 5 hores de consultoria, de franc, perquè puguis acabar tenint un bon web:

Pel cap baix, 5 hores de consultoria en usabilitat, contractades a preu de mercat a una empresa especialitzada, et podrien costar 160 euros. Aleshores, jo no et demanaré res a canvi? No. A tot estirar, i només si l'experiència és satisfactòria, podríem pactar d'afegir un missatge en aquest bloc per exposar en què ha consistit a la pràctica la feina de consultoria i quins resultats se n'han obtingut. Dóna un cop d'ull al meu perfil: veuràs que, personalment, el que pretenc amb aquest bloc és procurar-me oportunitats d'augmentar la meva experiència pràctica en usabilitat.

Estic disponible des del 12 de gener de 2009. Sàpigues què pots esperar de les 5 hores de consultoria gratuïta de Viuda de Pronet. I si creus que li pot interessar a algú altre, pensa que ara també pots regalar el servei.

--

3 comentaris:

  1. Em sembla una iniciativa fantàstica. Encara cal fer molta pedagogia per unir amb efectivitat empresa i Internet. Per desgràcia s'inverteixen molts diners i molta energia en projectes buits de continguts, sense viabilitat ni consciència del potencial relacional d'Internet. Felicitats per la teva idea i molta sort

    ResponElimina
  2. Anònim6/4/09

    Hola em dic Nesa (Vanesa) i m'agradaria que m'espliquesis com em podries a ajudar a que les webs funcionessin correctament... usabilitat...


    mail: doblegotta@hotmail.com

    ResponElimina
  3. Nesa, hola! Dóna un cop d'ull a http://viudadepronet.blogspot.com/2009/03/com-es-el-servei-de-viuda-de-pronet-la.html. És un apunt en què vaig tractar d'especificar el tipus d'ajuda que puc proporcionar. Pel teu missatge, crec que valdria més que poguéssim enraonar un moment per telèfon. T'envio el meu número per correu electrònic. Si no ho veus clar, envia'm quatre línies per explicar-me quina és la teva situació i què necessites, perquè pugui saber si realment et puc ajudar d'alguna manera.

    ResponElimina

Traduce / Translate

Comparteix Viuda de Pronet

Creative Commons License
El bloc de Viuda de Pronet es publica
sota una llicència Creative Commons 2.5

Add to Technorati Favorites