dimecres, 4 de març del 2009

Com és el servei de Viuda de Pronet a la pràctica

¬¬¬¬¬

L'apunt d'aquesta setmana és breu i pràctic. Suposem que m'envies un missatge i que em demanes les 5 hores de dedicació de franc a què m'he compromès. Què pots esperar-ne? Què faré?
  • T'obriré un "compte" de 5 hores
  • Si en el teu missatge m'has explicat què necessites, em posaré en contacte amb tu amb un pla de treball per escrit --hi gastaré 15 minuts a rumiar-lo i redactar-lo
  • Posarem per cas que acceptes el pla de treball que et suggereixo: aleshores invertiré 4 hores a fer feina efectiva de consultoria per a tu
  • Reservaré els 45 minuts restants a consignar per escrit, en un informe, les conclusions i recomanacions derivades de les 4 h efectives de consultoria (et faré arribar l'informe net i polit, professional, en format PDF, per correu electrònic).
  • Finalment, pactarem si el teu cas es podrà explicar en algun dels apunts setmanals de Viuda de Pronet; si hi accedeixes, pactarem també si el podré comentar com un cas genèric o esmentant el nom de la teva empresa o organització.

D'entrada, em plantejo una certa flexibilitat segons el cas: no tindràs les mateixes necessitats si vols fer un web, si vols revisar un disseny que t'han preparat, si et convé refer un web que ja funciona, si el que et planteges és crear una intranet... Quan sigui recomanable i les distàncies siguin prudencials (treballo a Barcelona), ens podem veure, dins de les 4 hores de consultoria.

Que no t'he acabat de convèncer? Dóna un cop d'ull als exemples que vaig publicant al bloc.

Si estic disponible, tindràs l'informe al cap d'una setmana d'acceptar el pla de treball. Pots consultar la disponibilitat a la columna esquerra d'aquesta pàgina i posar-te en contacte amb mi per correu electrònic.

--

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Traduce / Translate

Comparteix Viuda de Pronet

Creative Commons License
El bloc de Viuda de Pronet es publica
sota una llicència Creative Commons 2.5

Add to Technorati Favorites