dimarts, 7 d’abril del 2009

Regala 5 h d'usabilitat

¬¬¬¬¬

¿Tens una germana, un amic, una parella que porta un projecte web al cap? Té dificultats amb el seu web? No acaba d'engegar, potser? Regala-li 5 hores de consultoria especialitzada sobre usabilitat. Et sortiran, li sortiran gratis, i li pots solucionar uns quants problemes. Dóna un cop d'ull al meu perfil. Veuràs que puc acreditar-hi experiència, i que ofereixo els meus serveis de franc per fomentar la usabilitat entre les petites empreses i organitzacions i per poder practicar els seus mètodes. Dóna un cop d'ull també a la manera en què s'articularan les 5 hores de servei. Consulta'm qualsevol detall que no vegis clar.

Hi ha empreses que es dediquen a la usabilitat --per posar un exemple solvent, Usolab--, però naturalment cobren pels seus serveis. No pretenc fer-los cap mena de competència deslleial. Ells s'adrecen a bancs, grans i mitjanes empreses, institucions públiques amb centenars o milers de treballadors. Jo m'adreço a un segment d'emprenedors, de persones inquietes, que tenen un pla d'empresa a la cartera, o que gestionen una microempresa, o que són l'ànima d'alguna associació o incipient ONG.

Només cal que m'enviïs un missatge i ja tindràs gairebé a punt el regal. Em posaré en contacte amb tu el mateix dia o l'endemà, però assegura-te'n a l'apartat "Disponibilitat" (a la part inferior de la columna esquerra d'aquesta mateixa pàgina). En el missatge, caldrà que m'hi apuntis el següent:
  • el seu nom (el d'ell o ella, ja ens entenem, el de la persona que rebrà el regal)
  • el seu telèfon o la seva adreça electrònica, i la manera que prefereixis perquè m'hi posi en contacte
  • el dia i l'hora per fer-li el regal
  • les teves dades, per poder indicar que les 5 hores de consultoria són un regal teu
  • les dades que creguis que necessitaré saber, almenys d'entrada, sobre el seu projecte
  • qualsevol dubte o detall que no vegis clar

--

1 comentari:

Traduce / Translate

Comparteix Viuda de Pronet

Creative Commons License
El bloc de Viuda de Pronet es publica
sota una llicència Creative Commons 2.5

Add to Technorati Favorites